Furkansmomy SelimSongur geçmiş olsun yeşil kaka demissiniz benim bebeğim de genelde yeşil renk yapıyo ama ishal degil katı yapıyo endişe etmeli miyim
SerapSalih SelimSongur ay bizimde kaka tahlilinde çıkmıştı bu amip dizanteri😱 doktor bişey yapmadı ya allah allah
MiranAsmin SelimSongur aynen canım benimde iki cocugumda ayni şeyi yaşadı çok zor bi durum çok şükür atlattik, sizede çok geçmiş olsun