Kızlar şikayetler genelde yeşil kaka , huysuzluk , hafif ateş , ishal , kanlı ishal , kusma .
Biz 28 gündür perişan olduk ilk belirti ishaldi , sonra hepsi oldu . Bağırsak enfeksiyonuymuş . Ve şuan hastanede yatıyor bebeğim. Diğer bebeklerde aynı 😓 lütfen yeşil kaka ve ishali hafife almayın . Kaka tahlili yaptırın .