_Papatya23_ balporsuguu inşallah bizimki de kolay olur. Deniyim bi sirke yöntemini nasıl sürdünüz pamukla mı ıslattınız
Emirike _Papatya23_ biz de 18 aylık olduk benimkisi tam emzik gibi kullanıyor resmen.. sırf bu durumdan rahat bir şekilde dışarda rahat takılamıyrz uykuları desen düzensiz geceleri binbir kez uyanır ben de kestirmeyi düşünüyorum burda bekleyim..😏