brcn1990 ben cesaret edemem
ben bebeğim sakin, gazı yok deyip ikinciyi yapan herkesin ikinci çocuğu gazlı ve huysuz oluyor
benim bebeğim de çok sakin, ağlamaz, sabaha kadar uyur, daha 6 aylık ama oyun halısında kendi kendine oynar
oh bebek bakmak kolaymış deyip ikinciyi yaparsam o zor olacak eminim bundan 😂