brcn1990 ben biraz beklemeyi sevenlerdenim. Soyke mi hadi belli bir yaşa geldi diyelim, tabi ki de çok zorlar ama bir şekilde büyüyorlar, asıl.m3vzu bundan sonra başlıyor bence. Uzun vadede düşününce iki çocuğun arası 2 yaş olacak , mesela ikisinide kreşe yollayabilecek misin, ikisi de aynı dönemlerde sınavlara hazırlanacak , dershaneye ginderebilecek misin , ikisi de ayni dönemde üniversiteye başlayacak, düşünsene , farklı iki şehirde iki çocuğu üniversiteye gönderebikecek misin . Bence bunlar düşünülmeli. Hıı benim maddi durumum yerinde hepsine yeterim diyorsan, o zaman 2. Oldugunda da bir yardımcı tutarsın iş yükün hafifler. Ablam ev hanımı, çocuklarının arasında 6 yaş var , bizde diyorduk yakın olsun yaşları, zaten evdesin diye . Ben yaş aralıkları yakın 2 çocuğa yetemem . Manevi olarak belki yeterim.ama maddi olarak yetemem dedi ve yapmadı mesela . Bu tamamen gelirinizle alakalı bir durum bence.