tatarisko-doga İkizlerim 9 aylıktı işe başladım..Şu an 18 aylıklar ..Ben tam işe başladığım süreçte emmeyi bırakmışlardi zaten mama kullanıyorduk coxgunlukla o şekilde de devam ettik ek gıda ve mama konusunda..Uyku sorunumuz olmadı hiç ne gündüz ne gece bizim düzenimiz kurukuydu bu yüzden bakicimiz da kurulu düzen üzerine gelince zorlanmadı cocuklarda sevdi kendisini..Evde kameramiz var sürekli işteyken izliyorum izin günlerinde ve eve geldiğim akşam da yatana kadar her dakikayı onlarla geçiriyorum..İse başlamak hem onlar için hemde benim için çok iyi geldi