tatarisko-doga
Merhabalar 🌼
İki yıldır çalışmayan ve çalışmayı düşünmeyen biri olarak kızım doğduktan iki ay sonra kamudan alım oldu ve yerleştim.
Hayatımın şokunu ve de mutluluğunu yaşadım.
Hem korktum, hem heyecanlandım.
Hayallerime kavuşuyordum ama kızım daha küçük yeni bir bebeğim var ne yapacağımı bilemiyordum ve emiyordu o zaman.
Tam 6 aylıkken görev emri geldi zaten iş başı yaptık yani kızım 3 aylıkken emmeyi bırakmıştı diyorum bu da mı tevafuk ya da nasip…
Annem doğumdan beri yanımdaydı evlerimiz yakın kızım anneme, babama, kardeşime aşık resmen onlar hemen sen yeter ki çalış kızımıza bakarız dediler o gün bugündür onlar bakıyor 3 aydır çalışıyorum.
Alıştık, düzenimiz zamanla oluştu.
Akşamdan mama çantası, yedek kıyafet şu bu ayarlama olsun, ek gıdası olsun hem annem hem ben her şeyine alıştık 🥰
Üzülmeyin, korkmayın Rabbim bir kolaylık veriyor.
Emzirme konusunda malesef bir şey diyemiyorum 😒