Habibe_1998 Ebruuuuuuu ben severek kullanıyorum elektrikli pompalara göre daha rahat ve kullanışlı oluyor cok şükür Bi sıkıntı yaşamadım
[silindi] Ebruuuuuuu evet wee baby çok yorucu zor. Ben elektrikli kullanıyorum lansinoh markası. Bebeğim emmeyi hepten bıraktı yavaş yavaş sütüm de azalıyor pompalar bebek gibi olamaz zaten. Ben anne sütünde yavaş yavaş yolun sonuna yaklaşıyorum. 😓