Bedsssss ayağa kalkınca göz kararması yaşıyordum, göz içindeki kızarıklığa hiç dikkat etmedim ama iki gün boyunca göğsüm çok ağrıyordu ve yanıyordu sanki üstümü giyerken kolumu kaldırsam bile, böyle bir sabah uyandım ateşten titriyorum o kadar halsiz ve hasta gibiydim ki covid olduğumu sandım. Meğer mastitmiş. Çok geçmiş olsun tek çaresi göğsü boşaltmak kanalları açmak