50 günlük kızım, ilk defa bu gece ağlamadan uykuya geçti ve 2.5 saattir kesintisiz mıkırdanmadan uyuyo. Gel gör ki deli gibi uykum olmasına rağmen ben uyuyamıyorum. Sürekli kafam da uyusam ne olucak ki nasıl olsa birazdan uyanır düşüncesi geçiyor. Size de böyle oldu mu anneleeeerr? 😄