Irmakprensesinannesi merhaba biz yeni doğduğunda sarılık süreci geçirdik cok yıpratıcıydı saat başı emziriyordum,, Bi kaç hafta önce doktorumuz gittik artık 2 saatte bir emzirebilirsin sarılığı gecıyor bir sorun yok dedi o yüzden ben geceler uzun süre uyutamıyorum malesef 2 saatte bir uyandırıp emziriyorum yoksa Allah korusun ne mi lazım dikkat edıyorum daha cok kucuk belki sizin dediğiniz sürece daha var bizim icin erken