gazetecianne once derin bir nefes al , sonra suyunu yanina siseyle mi aliyosun surahiylemi aliyosun neyle alirsan al ❤️ ikizlermis bebeklerin sanirim isin cok cok zor ama sabır🙏 cok iyi anlarm seni benim 1 bebegim var ama 26 saat uykusuzlugu da bilirim😴 sendeki gunun yorgunlugunu , senin stresini , halsizligini uykusuzlugunu vucudun birlestirip sana sinir yapiyor sakin kalmaya calis.. evet herkes ne cinneti demis ama bazen gercektende cok sinir bozucu bi durum olabiliyor heleki gun icinde kendine hic zaman ayiramadiysan..
Dger yorumlarda katildigim tek nokta uykusu yoksa naparsan yap kendine yaparsin.. bebegini sev op onunla konus biraz mıncıkla ☺️ onu biraz yor.. hatta yapabilirsen bi ilik dus aldr yorulsun biraz snrasinda karnini doyur sakince uyutmaya calis 2.5 saat uyutmaya calismak sadece senin sinir hucrelerini yorar ☺️ o uykusu yoksa boncuk boncuk sana bakar 🤭