Irmakprensesinannesi YAlpinannesiii valla ben yanlışlıkla külot bez aldım ve numara 3 kullaniyrz sleepy yanlardan iz bıraktı şuanda kesiyorum yanlardan hafif öyle kullaniyrm kızımda iz bırakmasın diye
Bebegimm1 Smrhls Kulot bezleri daha uygun ben en son aylar once 35 e aliyordum bebem naturel uygun diye gectim ama bunada zam yaptilar bim a101 falan da bunlarin bezide pahalli en ucuz bez bile pahalli bence 🤦🏻♀️
Smrhls Irmakprensesinannesi benim oğluşum da beyaz tenli sürekli karışık kullandım oyuzden hepsine alıştı popişi birde pisigi beklemeden sudocream kullanıyoruz zaten hiç pişik olmadı şükür 😊
Irmakprensesinannesi Smrhls doğrudur benim ki kiz hiç cesaret edemedim daha 4.5 ayligiz çok hassas bir kere çok kötü pişik oldu geçti 1 haftada da şuan da bile 2 3 saat bir alt değiştiriyorum gece uyurken haric gündüz lero sık sık degsitriyorum şuan zatn bütün bezler pahli bebekten bebeğe değişiyor yapi 😊
Winnithepooh Irmakprensesinannesi merhaba olmayan bi parayi nasıl var edeceksiniz merak ettim 🤣 herkes prima kullanmak ister ama maalesef alamaz bu arada bebekler küçükken daha çabuk pisi olur emin olun büyüdükçe sıkıntı olmuyor bebegimde yaşadığım için bıliyorum 27 aylık sleepy kullandik hep bu ay degistrdim ve sorun olmadi ama hemen değil bi baska bez 2 sleepy şeklinde başladım alıştı böylelikle
Irmakprensesinannesi Winnithepooh sleepy bende şuanda prima yi uygun oldukça alıyorum bulduğumda ama kızım 4.5 aylık daha biraz küçüğüm herkes bir skdle şartları zorluyor
Winnithepooh Irmakprensesinannesi birisi dun hepsiburadada 1 saatlik indirimle almış prima sizede denk gelir inş
Potkiracagi Smrhls canbebenin kendi sitesinde aylık paketlet sabit 121.90 tl biz 4 numara kullanıyoruz 160 adet tanesi 76 kuruşa geliyor prima premiumdan geçtik bizde gece prima takıyorum gündüz canbebe sızma pişik vs hiçbişi olmadı
Dorukpasa Bizim burdaki mahalle bakkalına gizmo baby diye bir bez gelmiş 4 numara 30lusu 25 lira denemek icin aldım normalde sleepy kullanıyodum o kadar güzel ki ne pişik ne sızma ne koku hiç bişey olmadı cok begendim bundan sonra yeni bezimiz gizmo baby😃
Twinsmomee Smrhls denemek için elbebek marka almıştım 192 tanesini 192 TL’ye şuan 265 olmuş 1.38 e geliyor tanesi ( 6 numara fiyatı) mükemmel bir bez asla sızdırma pişik yapmıyor gece 21.00 gibi takıyorum gece uykusunda hiç değiştirmiyorum gündüz 11.30a kadar aynı bez duruyor birde 16.00 gibi değiştiriyorum ve yine gece uyumadan önce 21.00 gibi kaka yapmaları dışında günde 3 tane gidiyor yani
kirmizibalik93 Smrhls Can bebe kullandık. Aşırı sızdırma yaptı. Yani sürekli kıyafet değiştik durduk. Ama onun dışında baby turco molfix önlem bu üçünden memnun kaldım.
bebelendikK Smrhls ben çok şaşkınım daha dün iki paket molfix 78 adet 6 numara bezi 110 TL’ye aldım. Az önce gördüm şuan tek paketi 39lu 97,5 TL olmuş neredeyse benim aldığım iki paket fiyatına tek paket bez. Bilsem daha çok alırdım ama çok üzüldüm inanın