Smrhls Merhaba arkadaşlar bebeğinize hangi bezi kullanıyorsunuz malum fiyatlar okadar çok arttiki gerçekten uygun bir bez kullanıyorum diyen varmı
Melikeeeecansuu Smrhls ben burda mağazada 136 lı kılot bezı 100 tly aldım 195den düşmüş. Trenyoldan alıyordum 136 lı 327 tl olmus 😳😳almadım
Bebegimm1 Smrhls bebem naturel kullaniyorum 6 numaraya icinde 80 tane var 117 tl zamli fiyati bu.en son aldigimda 80 tl vermistim.minies falan da iyi 41.5 fiyati.
YAlpinannesiii Melikeeeecansuu ya külot bez hıç kullanmadım da kullanışlımı nasıl normal beze göre 4 aylık bebeğim
Smrhls YAlpinannesiii külot bezi kullanmak için altındakini.komple çıkarmaniz gerekiyor birde alırken yanları yirtmaniz gerekiyor normal bez çok daha iyi bence ama uygunsa kullanır tabiki
Irmakprensesinannesi YAlpinannesiii valla ben yanlışlıkla külot bez aldım ve numara 3 kullaniyrz sleepy yanlardan iz bıraktı şuanda kesiyorum yanlardan hafif öyle kullaniyrm kızımda iz bırakmasın diye
Denizfdn Smrhls doğduğundan itibaren kilit bez kullandım sleepy 120 tanesi 100 TL alıyorum şuan 4 numarayiz büyük kizimada kullaniyorum
Bebegimm1 Smrhls Kulot bezleri daha uygun ben en son aylar once 35 e aliyordum bebem naturel uygun diye gectim ama bunada zam yaptilar bim a101 falan da bunlarin bezide pahalli en ucuz bez bile pahalli bence 🤦🏻♀️
Irmakprensesinannesi Smrhls valla pahalı da olsa hiç değişmedim kizimin sağlığı çok daha onmli cildi prima veya sleepy kullaniyrm değiştirmedim çünkü zaten cildi hassas beyaz tenli o yuzdn
Smrhls Irmakprensesinannesi benim oğluşum da beyaz tenli sürekli karışık kullandım oyuzden hepsine alıştı popişi birde pisigi beklemeden sudocream kullanıyoruz zaten hiç pişik olmadı şükür 😊