Minik_kusummm Her şey yurtdışından geldiği için ve dolarla alındığı için gıda da pahalı maalesef. Güzel ülkemin her şeyi güzel ama değerini bilmiyoruz. Ne zamanki yurtdışından ithal etmek yerine kendi çiftçimizden alacağız, ne zamanki kendi fabrikalarımızı yabancılara satmayıp kendi ürünlerimizi üretip yurtdışına satacağız işte o zaman dolar düşecek..