Cdlmrym kaç gündür böyle bir post açsam mı diye düşünüyordum oğlum 3 ay 17 günlük doğduğu günden beri yüzüstü yatıyor,çok şükür kafasını yanlış hatırlamıyorsam 1. Ayda artık kendisi çevirip tutabiliyordu bazen deniyorum sırt üstü ama mümkün değil uyumuyor ellerini hareket ettirip kendisini uyandırıyor böyle daha huzurlu zararı olduğunu düşünmüyorum. Doktoruma sorduğumda boğulma tehlikesinden dolayı yüzüstü önermiyoruz demişti şükür dönebildiği için sıkıntı olmadı