Cdlmrym 3 aylık olduk bizde. 1 ay kontrolünde gaz sancısı çok olduğu için doktorumuz yüzüstü yatırın dedi. O günden beri yüzüstü yatıyor ve rahat uyuyor. Yan ve sırtüstü deniyorum ama max 5 dk uyuyor o şekilde. Yastık kullanılmadığı sürece bir tehlikesi yok bence kafasını çok rahat çevirip boğulmayı engelleyebilir. Kafa şekli de bence aynı mantık tek taraflı yatmıyorlar çeviriyorlar. Kendi dönmeye başlayınca istediği gibi uyur heralde bekliyoruz