Melikenur15 Yerden ısıtma derecesi farklı oluyor mu bilmiyorum ama 38 falan tutuyorum ben. Odalar 25 derece oluyor. Geç soğuduğu için yerler gece 33-31’e kısarım ben. Ev büyük biraz. İki banyolu 3+1 iki odamı yakmıyorum. 430 geldi en son. Bu ay geçer tabi. 1. Kat+ Kuzey cephe+İç Anadolu bu arada. 🤦🏻♀️