Melikenur15 50 55 de yaniyor evin icinide 23 e sabitliyorum gunduzleri bazen kapatiyorum kullanmadigim odalari yakmiyorum 2 oda ve banyo yanmiyor 5 petek yaniyor gecen ay 500 falan gelmisti kışın her yer acikken hic kapatmadan en fazla 800 gelmisti alt katimda yakan da yok en ust katta oturuyorum.içerde derecemiz var evin sicakligi o dereceye ulastiginda kombi calismiyor eger derece duserse calisiyor biraz tasarruflu oluyor