nilhande
Valla ne diyelim ki Sabah ola hayrola
Ama üzüldüğüm şuan tek olay ülkenin her karisinda firsatcilarin kol gezdiği. Herşeye zam geliyor diye ağlayip aynı anda dolar düştü battım diye uzulenler var. Düne kadar herkesin yetti tak etti bu ne zam ülke battı deyip, bugün az dolar düşünce reis yaptı herkes ayağını denk alsın diyenler var. Var da var… Umutlarımı öldürüyorlar bir bir.