DominikCumhuriyeti1 yağımız bitti ve elde kalan para yok bitti yağ alsak yağı kullanmak için malzeme kazım o da ayrı. ay içinde sadece yiyecek(asla lüks değil), fatura , kira para bitti. Ve yağı da 2 aydır 5 litreyi bitirmemek için neler yaptık bitmesin az koyayım diye. Ama artk bitti dimi malum. şimdi elimizde kalmadı napcaz diye düşünüyoruz hadi bakalım şimdi bi çözüm söylemenizi istiyorum aç durup ölüme mi terk edelim kendimizi sabır şükür ve dua ile …
Veee çocuğun bezi bitti 5 tane kaldı elde kalan para 100 TL 😀 yağ ve bez aynı anda bitti diğerlerini bir şekilde idare ediyoruz neyse. Peki cidden soruyorum bu duruma da açıklık getirebilir misiniz 🤔