narabur Asiaa merhaba ben bir şey sorabilir miyim gel bir kaşık mamayı sütle yapın yazıyor ama ben suyla yapmak istiyorum siz nasıl yapıyordunuz bir de orada yazdığı gibi 4.05 kaşık yapmak istemiyorum çok olur bir yardımcı olur musunuz lütfen