Kızlar selam. Bebeğim için geçenlerde genel bir kan tahlil yaptırmıştık ve demir oranı yüksek çıktı. Doktor 6 ay boyunca demir ilacını kullanmamam gerektiğini söyledi. Gerber kaşık mama kullanıyordum günde maksimum 2 öğün olarak ekstra veriyordum severek yediği için. Gerber mama kullanıp bunu yaşayanlar varmı ( mama günlük demir ihtiyacını karşıladığı için ekstra demir ilacı kullanmıyordum) öğrenmek istediğim şey mamaya devam ettiniz mi ?