00000 G01N karnıma koydu doktor direk kıvrılmıştı nasıl olduysa kaldırdı ve kafasını suratıma baktı hemşireler herkes şaşırmıştı çok güzeldi o anı asla unutmam herşeye değerdi🥺🥰
3MelekAnnesi3 G01N ilk oglum vıyak dedi sessizce sonra uyudu 2.oglum ortalıgı yıktı hatta ben yanına gidene kadarda hastaneyi yıkmıs asırı acıkmıs cunku ablam parmagını vermiş ben gelene kadar emmiş boş boş 😂
milenka G01N agliyordu 😂 Ben kendi derdimdeydim Çıktı agri niye dinmedi diye 🙈 Eşinin de çıkması lazım dedi doktorum 😂
Ayseege6156 Mom544154 evet sancı odasından itibaren doğum bitene kadar hep benimleydi 1 dk bile gitmedi ❤️ Bazı hastahaneler alıyor bazıları kabul etmiyor
OncedenGurme G01N ağladı, hemen kucağıma verdiler sıkı sıkı sarıldık o mis kokusunu içime çektim ve sustu. O koku hala burnumda, bazen özleyince kokusu geliyor burnumun direği sızlıyor
[silindi] G01N kordonu kesilmemisti daha çığlık çığlığa ağlıyordu dışardan sesini duyup koşup mama yapmışlardı ben gelene kadar mama içip susmustu 😀🥴
3MelekAnnesi3 G01N bende kıyamadım o an valla ama doktor demiş sussun azıcık parmagınızı emsin demiş esimde benim ki cok büyük abla sen ver demiş gül gül yıkıldım 😂😂😎😂😂
Doga0812 G01N sakinleştirici verilmişti sezeryanda o kafayla odaya girince bebegim ağlıyordu baya açlıktan 😃