benim göbeğime koymuşlardı yasaklarda olduğu için babasını hastaneye bile almamışlardı doktor babasına söz vermiş doğum olur olmaz çağırttı herhalde kordonunu kestirecekti ama benim oğlum hem kakasını hem çişini yaptı göbeğindeysen yazık babası da asansöre binememiş gelmemiş asansör 5 kat çıkmış hemen kordonu kestiler babasını bekleyemedik😄