Maria123 yine sizin bileceğiniz iş tabi doktordan fazla bilemem ama damla tek basına temizlemiyor ne yazık ki hele ki acıtacak kadar Çapak varsa. Bahsettiğiniz damla serum fizyolojik olmalı. Onu gözün icin dahil her tarafına damlatıp capagi yumuşatıp daha sonra anlattığım şekilde silmeyi deneyin. Bebeğiniz durmuyorsa uyuduğu zamanları değerlendirebilirsiniz siz de korkmadan yapmış olursunuz ayrıca