FmBetull Ya masallah ne güzel peki bişey sorucam gebeliğin belirli bi ayında kolostrum sütü oluşuyor ve su an emzirdigin bebeğin onu da içecek .biz doğum yaptıktan sonra kolostrum sütüyle bebeği emzirdikten bir kaç gün sonra mesela normal sut gelmeye başlar kolostrum biter , Sonra bebeğin doğduğu zaman ona kalacak mı kolostrum bunu hep merak etmiştim de hemşireyim deyince sormak istedim🌸🌸🙂🙂🙂