mavisaclikiz Ben oğlum 12 aylıkken hamile olduğumu öğrendim 15 ayına kadar emzirdim. Daha da emzirirdim ama memeye çok düştü ve gücüm kalmıyordu o yüzden bıraktırdım. Kendinizi kötü hissetmediğiniz sürece bence emzirin kesecekseniz de aşamalı olarak kesin. Ben 3-4 doktora sordum hiçbir sıkıntı olmadığı söylendi ayrıca araştırdım dinende bir sakıncası yokmuş. Etrafımız da o kadar boş insan var ki bana neler dediler bir bilsen. Oğlun konuşamaz, gerizekalı olur, dili hep dışarıda olur, hep hasta olur, bebeğe zarar verir. Boş boş cahil konuşmalar.