Zeyzoy2809 Happyannen bende indirimdeyken aldım fazla tutmaya gelmiyo çocuğumun poposu hemen kızarıyo. İdarelik bi bez bi daha almam büyük ihtimal
yusra60 Happyannen ben kullanıyorum ama memnun değilim 12 saat kuruluk vadediyor ama ne yazık ki öyle bir şey yok . Güzel olan şeyi hafif lastik izi yapmaması . Bende değiştireceğim bakalım
escmrk Happyannen gecede kullandım hiç sıkıntı yaşamadım bio naturali ilk doğduğunda kullandım pişik yaptı bıraktım. Şimdi natural 3 numara kullanıyorum gayet iyi
Kbra_1992 Happyannen ben bayadır bio kullanıyorum memnunum ama gündüz kullanıyorum gece molfix takıyorum bugün ekstra aldım ama çok ince geldi gözüme pek beğenmedim benim oğlum baya hareketli sızdırcak gibi gözüküyor deneyip görcem
Canberkveannesi Happyannen sleepy natural 4 numaraya kadar kullandım sonra sızdırma yaptı degistirip sleepy ekstraya geçtim daha kaliteli cok memnunum tavsiye ederim