Caglarass Tortilla_ Düşsün artık yeter ağlattı piyasayı. Kaç gündür baktıkça psikolojim bozuluyodu çok iyi geldi 😂
senceumrumdam1 Deletedmom4444 orda ki davulcular bağırırdı döverdi ya çocukları bırakın diye paraları bazılarıda sahte atardı sinir olurdum 😂
Nejlavrl Tosbikgiller19 valla bizde zarara girdik suan üzüldüm ya yazik yani keske bozsaydim dün falan 15 bij falan zarara girdik suan
Tortilla_ senceumrumdam1 Ayyy evwt bira şişesi 😂🤣😂Köyde dedemle traktörle giderken yoldan toplardım 😅
senceumrumdam1 Tortilla_ güzel para ederdi tanesi 1 liraydı sonra tanesi 2,5 olmuştu 😂 Özledim valla çokta iç açıcı bi aile serüvenim yok ama yinede özledim
2maviboncuk Tortilla_ Vardır Bi sebebi mutlaka yine cikar hiç inandırıcı Bi düşüş degil keşke aynı hızla zam koyulan şeylerde tekrar fiyatını düşürseler
Tortilla_ Danerys Hala konuşma yapıyor Cumhurbaşkanı Erdoğan. Daha iner mi belki 13 olur ama kısa sürer diye düşünüyorum bu düşüş 🥲
Ebruli3452 Tortilla_ dolarları bozup TL ye yatırın paraları , aradaki farkı ben vercem deyince millet TL ye döndü 🤣
Nik_mik_yok Ebruli3452 Akillica bı hamle bence . İş adamları ellerindeki TL yi piyasaya sürdü . Dolar daki düşüş zamlara yansır mı ben bunu merak ediyorum . Çünkü hiç bir zaman yansımadı , hep çıktığı yerde kaldı 🥴