yildizligece senceumrumdam1 ayni hirsizligi bende yapmistim dugunde dolara basmistim😂😂😂 saklamistim shshdhshhdhdhhd
senceumrumdam1 yildizligece kız ironi yaptım ha vardım o zamanlar 😂 valla oynarken saçıyorlardı bende çaldıydım hatta o davulcular kızıyordu 😂😂😂
Sevmmm Tortilla_ binance piyasasında 13 lerde görünüyormus dolar. Eşim ordan baktı da yani birkaç gün içinde düşebilir 13 lere
Tortilla_ senceumrumdam1 O zamanlar küçüktüm gelin arabasının önünü keser zarftan 1 lira çıkardı 😂Keşke biriktirseydim
senceumrumdam1 Tortilla_ bende çok pişmanım en son çaldığımda 3 lira mıydı neydi bide bira şişelerini biriktirirdik oda para ederdi ya ay ne günlerdi bee 😂
EtiPetito senceumrumdam1 aynen öyle zamanında aliexpressten yurtdışı sitelerinden alışveriş yapardım dolar o zaman 3 falandı o bile çok diyorduk o günler geliyo gözümün önüne 🥲
Caglarass Tortilla_ Düşsün artık yeter ağlattı piyasayı. Kaç gündür baktıkça psikolojim bozuluyodu çok iyi geldi 😂
senceumrumdam1 Deletedmom4444 orda ki davulcular bağırırdı döverdi ya çocukları bırakın diye paraları bazılarıda sahte atardı sinir olurdum 😂
Tortilla_ senceumrumdam1 Ayyy evwt bira şişesi 😂🤣😂Köyde dedemle traktörle giderken yoldan toplardım 😅