Ben kendim 110 kiloyla doğuma gittim.Hastaneden çıkarken tartilmak istemiştim ama tartilamadim ağrım çoktu sağlık ocağına gittiğimiz zaman tartıldım 98 kiloydum o zaman zamanla kurtulurum dedim ama 3 ay geçmesine rağmen ben bir gram bile verememistim hatta hemşiremiz beni görünce nasıl motive edicegini şaşırdı ama şimdi beni görünce maşallah eski haline döndü dedi hatta kendiside kullanmaya basliycak