girlandboyandmumy_ Annebebek58 evet herkes kafayı yemiş ve en çok artan mama fiyatları mecbur alacak diyorlar herhalde arttırıyorlar durmadan
Annebebek58 girlandboyandmumy_ rabbimden dilegim bizimlee oynayanlarin Allah bin turlu belasini versinn
Annebebek58 Bebegimm1 evet bende simdi ona bakdim internet sitesinde 500 gr mi 60 lira diyor 4 5 kutu aliyim en iyisi iyi kotu 1 ay idare eder
benkullanici07 Balkizimmmmm yok aptamilin 900 grami 125 tl bebelacın 900 grami 80 tl diger yerlerden daha uygun en azindab 😃
Annebebek58 Yusufali_ tesekkur ederim canim saolasinn bakdim simdi 500 gr 60 tl 1 kilosu 120 oluyor bu daha uygun degil mi
Balkizimmmmm Kızlar neden her yerde farklı bu mama fiyatları ya çok saçma ben dün 900 gram mamayı 210 TL ye aldım şaka gibi
benkullanici07 Annebebek58 instagram sayfasi yok canim kargo yaparlarmi bilemedim Ama facebook sayfalari var sanirim buldum https://www.facebook.com/pages/Yeni-Evren-Eczanesi/765673643461834