Annebebek58 1 hafta once 55 liraydi 500 gr mi suan ne kadar acaba cesaret edip gidip markete bakamiyorumm gucumuz nasil yetecekk hersey cok pahalandii bezler bile basini aldi gidiyor ya duzelir mi bu ortalikk fiyatlar iner mi
zeynep91 Annebebek58 bugun itibariyle zam gelmiş bebelac bilmiyorum ama aptamil 80₺ olmus 350gramı 75₺ ydı
benkullanici07 Annebebek58 ben eczaneden 900 gramini gecen hafta 80 liraya aldim bebelac ve aptamilin bayiligini yapiyor
Alparslan02 Annebebek58 biz bir ay önce 300 gram bebelac nutri konforu 85 TL den almıştık geçenlerde sordum 10 TL zam gelmiş Allah yardımcımız olsun
Annebebek58 mummy tuh ya keske stok yapsaydim 54 lirayken Allah belalarini versin yedi bitirdiler bizi ya
Alparslan02 Alparslan02 sizde bulmakta sıkıntı çekiyor musunuz geçen ay çok zor buldum ben 5 gün gelmesini bekledim
benkullanici07 Annebebek58 instagram sayfasi yok canim kargo yaparlarmi bilemedim Ama facebook sayfalari var sanirim buldum https://www.facebook.com/pages/Yeni-Evren-Eczanesi/765673643461834
Minik1portakal Annebebek58 bebelac gold mu, 5in1’mi ? Biz gaz için bebelac nutriconfor kullanıyoduk, 300gr 59 liradan 110a çıktı, bebelac 5in1 aldık 500 gr 71di en son, stok yaptık ama son fiyatları bilmiyorum, inanılmaz pahalı olmuş mamalar 😬😬
Emirinannesiiiiiiii Annebebek58 500 gr ben hep 60 tl aldım bugüne kadar demek ki marketler arasında fark var.
Bebegimm1 Annebebek58 post bile actim kimse gormedi carrefoursa da fiyatlari hala ayni gidip alin yakinda zam gelir demisti ordaki calışan pazar aksami gittim aldim baya