Deletedmom_64 Yenianneecik89 ıslatıp yapacaksanız 1 1.5 ama yok ıslatmadan olacaksa 1 2 güzel olur tabiki pirinçte önemli
dnzcyc Ben pirinci pişirmeden kaynar suya koyarım biraz o yüzden 1e 1 ölçü yapıyorum. Ama çok bekletmediysem 1e 1 buçuk yaparım