Elfydr papatyaannee hiçbir asimiz cok şükür hiç ateş yapmadi. Biraz huysuzluk olmuştu. Ama rotavirus un ozellikle bir etkisi yok.
papatyaannee Elfydr zaten menenjit vurulurken çok ağladı acaba iğneli bir aşı olunca dedim ateş huzursuzluk yapar mı inşallah yapmaz şimdi uyuyor
61arzu papatyaannee aynen canım benim olurda verirsin etkisi gecince cıkar ates ben bekledim 37.5 ta verdim