Bugün doktor kontrolümüz vardı 3 aylık olduk rotavirüsü ve menenjit aşılarımız yaptırdık çok ağladı kızım şimdi uyuyakaldı bu aşıyı vurdurduktan sonra ateş huzursuzluk yaşayan oldu mu doktor ateş yapmaz dedi ama yinede tecrübeli annelere sormak istedim