Kuzeyin_annesii Brutal-Betty primaya göre boyutu nasıl biliyor musun? Prima 4no bacaklarında iz yapıyor şuan
Brutal-Betty Kuzeyin_annesii prima ile Molfix kalıbı aynıdır sadece sleppy kalıbı diğer bezlere göre küçük
Sarepoyraz Hic memnun degilim molfiksten. İlk cocugumda prima kullanıyordum geceden sabah asla sızdırma olmazdı molfikste ise 4-5saatte sızma oluyor ve kaka yapınca suluysa cekmiyor icine bez sızıyor. Fıyat yüzünden kullanıyorum.
Eysagul Deletedmom0099 sleepy de gece 12 saat kalıyor taşma olmadı ama fiyatlar arttı baya. 9.7 kiloda da 4 numarayamı devam ediyorsunuz.
Eysagul Cansusucu orası öyle tabi ama bebekte tahriş ve pişik yapmaması öncelik. Yoksa iş görmelik zaten
Eysagul Kuzeyin_annesii 120 ye sanırım aktüel kataloğa bakıp net fiyatı öğrenebilirsiniz 😊 çocuktan akıl kalmadı 🤦♀️
Eysagul Brutal-Betty bebeğiniz kaç kilo benim kızım 4 numara kullanıyor baya zamandır. Belki sizin bebeğşn kilosu iyidir bilemedim ki şimdi 🤦♀️ bize tam oluyor 4 numara 🤭