YigitAlp3467 canım bnmde ilk çocuğum bn tek çıkabiliyorum hatta daha rahat ediyorum çıkmadan 10 20 dk önce cantamı hazırlıyorum neresi olursa olsun 1 saatlik işim olsa bile yanıma 1 takım kıyafet ıslak mendil ve 3 4 bez alırım mutlaka bebek sonuçte ne olacağı belli olmaz sonra bebeyimin karnının tok olduğundan emin olurm keyifli vakit keçirmek için 3 satte bir beslendiği için evden çıkmadan önce saatiyse veriyorum deilse 1 saat kadar bi süresi yada 2 saat kadar bi süresi varsa evde ona göre biberona sıcaklığını ayarlıyorum 2 saat varsa cok sıcak su koyuyorum ama mamayı koymuyorum nolur nolmaz soğupta boşa gitmesin die 2 saat sonra mama için acıkıo ağlıo mama kutumuda yanıma alıyorum mamasını suya koyuyorum zaten tam ağız kıvamında olmuş oluyor sıcaklığı tabi bunu uzun işim varsa yapıyorum çünki termos a da su koyuyorm mama için böle çanta boy termoslar satılıyor 12 saat sıcaklığı muhafaza ediyor ona cok sıcak koymuyorum bnmki biraz acıkınca gözü dönüyo susturamıorm termosa tam ağız kıvamında koyuyorum 12 saat o şekilde muhafaza ettiği için hatta 1 tık sıcak koyuyorm yani o şekilde versem ağzı yanmıcak şekilde ayarlıyorm ve yine mama kutum yanımda tabi bu şekilde yapıyorum dışarıda mamayı çantamda 1 takım elbise bez ıslak memdil mama kutusu termos biberon oluyo başta bende senin gibi dışarı çıkmaktan korkuyodum ya ağlarsa napıcam diodum ama alıştım dışarı cıkmak istediğimde 20 dk önceden kalkıyorm hazırlıklarımı tamlıyorum arabamı alıyorum ve çıkıyorum mama mıda nerede olursam orda hemn cik hazırlıyorum veriyorum... Bence bugün hava col güzel denemelisin 😊