Bebeğim 2ay 10 günlük erkek sadece 35 gün sağarak süt verebildim oda günlük 30cc yada 60 cc bazende 90cc sagdıgım için günden güne azaldı sonrada kesildi bebeğim göğüsümü hiç almadı kendimi çok eksik hissediyorum bağışıklıgı düşüktür diye çok fazla dışarı da çıkamıyoruz hastalanmasın toparlanamaz diye memleketime gitmek istiyorum ama hava değişimi flan hasta olur diye gitmiyorum böyle olan varmı hastalanırsa toparlanması uzun mu sürer 😔