MrymC__ merhaba sağlıklıysa çok endişelenmeyin öncelikle. Boy uzaması nasıl peki onuda mutlaka gözlemleyin. Benim kızım doğumda çok iyi kiloyla doğdu ama 6 aydan sonra büyümedi, çok ufaktı 2 yaşında 8,5 kiloydu. Meğer iki genetik hastalığı varmış (jia; iltahaplı eklem romatizması ve hirschsprung hastalığı; bağırsağın bir kısmında gevşemesini sağlayan sinir hücresi yokmuş) büyümesine engel. Özofajiti varmış birde midenin astımıymış buda yemek yemesini ve yutkunmasını engelliyormuş. Aklınıza kötü şeyler getirmeyin hemen.( Genetik hastalıklar falan ) basit bir özofajit olabilir. İki ilacı var içiyor ve bitiyor. Hatta kızıma özofajit teşhisi konduğunda aynı dönemde bağırsak hastalığına teşhis kondu ameliyat oldu ve özofajit tedavisi aynı anda başladı. ameliyattan ve özofajit tedavisine başladığından 45 gün sonra 2 cm boy uzamış ve 1,5 kilo almıştı. Ameliyat olalı 3 ay oldu 1 cm daha uzamış boyu. Belki basit bir yutkunma problemi vardır. Kan değerlerinde düşüklük vardır, demir eksikliği falandır ve bir takviye ile giderilebilir. İnşallah. Endişelenmeyin olur mu sadece iyi bir çocuk gastroentoroloji doktorunun takibine girin. Belki sadece iştahsız bir çocuktur ve raporlu mamalar var onlarla toparlar.