MrymC__ Benim kızım da 4.ayindan beri ayda 100-200 Gr kilo aliyor. Doktor raporuyla pediasure mama aldım ama kilo almadı. Şimdi 22 aylık ama 9.5 kilo ancak vardir.Bir doktor keçi boynuzu özü nu mutlaka kullan diye tavsiye verdi. O da kilo yapmadı ama siz deneyin çünkü her çocuğun vücudu sebepleri farklı. Sanırım organlara da baktırmak gerekiyor. Bir yerde okuduğum bilgiyi direk ekliyorum. “ demir eksikliği bebeklerde iştahsızlık yapabilir. İdrar yolu, bağırsak, üst solunum yolu ve gribal enfeksiyonlar da iştahsızlığa yol açabilir. 3 haftadan uzun süre ile bebeğin yetersiz beslenmesi tüberküloz, reflü, böbrek, kalp ve karaciğer hastalıklarından da kaynaklanabilir” diyor. Benim kızım idrar yolu enfeksiyonu çok yaşıyor bundan da kaynaklı olabilir