Sogancik merhaba size bişey danışmak istiyorum. Kızım 49 günlük memede az duruyor nadiren uykuya dalacaksa uzun emer ama genelde kısa. Bu ayda bebekler memeden ayrılmaz derler benimki neredeyse 2 bucuk saatten önce emmek istemiyor diliyle itiyor. Ac kalıyor diye aralarda teklif ediyorum genelde almıyor ama alırsa da azcık emip bırakıyor. Bu yaşadığım meme reddi mi yoksa doydugu için mi emmek istemiyor anlamıyorum. Bazen rahatlatmak uyutmak için emzirmeye calısıyorum toksa onu bile kabul etmiyor, ettiği zaman da emmeye basladıgından süt inince sinirleniyor istemiyor. Sizin de böyle miydi