Kızım 3 aylik olucak bu hafta geçen haftadan beri emmesi azaldı sanki emzirmeye başlıyorum 5 dakika geçmeden bırakıyor tek memedeki sütü bitirmeden biraz zorluyorum israr ediyorum arada alıyor emmeye devam ediyor bazende almıyor yüzünü çeviriyor acaba normalmi ya gunde 4 5 kere kaka yapıyor ama dolu dolu değil birazcık yapıyor acaba benimi emmek istemiyor ne yapmam lazım ya doyuyo desem onceden öyle değildi iki memeyide bitirirdi genelde tek seferde