valla bizim kanda negatifri fakat tüm belrtiler vardı 4.5ay diyet yaptım☹️sonra deri testi hepsi negatif çıktı yok yani birşeye alerjisi sonra bana açtık şimdi de oğluma açıyoruz peynirdeyiz karın gurultusu var şuanlık sadece bakalım dr ne dicek kademe kademe gidiyoruz yarın peynr tadımı bitcek dr yazcam ona göra ilerlicez