Mucizem_0809 bizimde ona yakin üzücü bir durum gercekten az parami ya diyorlar ulkeyi düşün bencillik yapma ülke toplanip versin bana 40 bin lira biz parayi kolaymi kazaniyoruz ya sanki ulkeyi düşünüyorlar herkes zamlari düşünüp yine bir sekilde kendi cebini düşünmüyormu neden ben giden parama uzulmeyeyim ciksin diye dua etmeyeyim ulkemi doyuruyor benim karnimi bilmiyorum ben