Nejlavrl benim altınım var ama keşke ben zarar etsem de ülke düzelse. Attık her şey çok pahalı. Bir market alışverişi 1000₺ tutar oldu. Artık kimsenin yüzü gülmüyor. Temel ihtiyaçları alamıyoruz. Bebek bezi, mama, ped, tuvalet kağıdı nasıl bu kadar pahalı olabilir aklım almıyor artık