Mom54554 Dermin valla hiç bakmamıştım açıkçası 😀 ama eve geldiğimde kot pantolonlarıma sığıyordum rahat rahat , sadece onu hatırlıyorum
Sudee96 Dermin ben eve geldiğimde 3,4 kilo gitmişti 😂 11 kg aldım bu arada gebelikte yarın bir hafta olacak 5,4 kilo gitmiş şuan çok alandan daha çok gidiyor bence
Besolaraa Dermin 75 ile hamile kalıp 93 ile doğuma gitmiştim 3 ayda 74 kiloya düşmüştüm kızım 8 aylık halen daha 74 olarak devam sürekli emzirmek ve bol su tüketiminde çok hızlı kilo gidiyor 😆
Dermin Sudee96 yaa canım ben çok vermk istemiyorum 45 ile hamile kaldım ilk 3 ay çok kustum 39 kiloya düştüm şusn 30 haftalık hamileyim verdiğim kiloyu geri aldım 45 kiloyum
rosesbabys Dermin valla çok umutluydum 82 ile doğumda gittim bebek çıktı içimden 83 çıktım tartıda 😂 ama çok cabuk verdim 4-5 ayda suan 64-63 arasıyım zaten ideal kilom da bu sekilde
RuzgarMommys 4 kg gitmişti hastaneden çıkınca. Kalan 8 kg da yavas yavas gitti Şimdi daha bile zayıfım hamile kalmadan önce 57 dim şimdi 55im
Busraaa333 Dermin hmmmm 6 kilo verdim 3, ayım ama zaten 9 kilo almıştım toplam bi de şok 3 kilo diye dikkat etmedim ne bulursam yiyorum biraz dikkat etsem 9 kilo çok rahat giderdi
Yldrm3105 Dermin -6 kilo ile geldim eve. Geriye kalan da çok hızlı bir şekilde gitti. Çünkü aşırı ödemliydim, yoksa bu kadar hızlı gitmezdi. 21 kilo aldım. 6 aylık bebeğim eski kilodayım suan
Didemm96 Dermin 63 ile hamile kalıp 76 ile doğuma gitmiştim 2 ay sonra 64 kiloydum suan 5 ay geçti dahada verdim sanirim cok sükür yeni kiyafet almaktan kurtuldum