p1nar Dilekuyar termos kullabilirsiniz daha pratik olur. Ben her sabah kalktigimda suyu kaynatip termosa dolduruyorum. Ayri bir sisede de kaynamış ve soğumuş su bekletiyorum. Mama yaparken de biraz termostan biraz soguktan koyup ılıştırıyorum oldu bitti.