Asilahmet Prenses-annesi acayip bişey ya doktoruma danışıyım olmazsa o şekilde yapıcam bakalım İNŞALLAH bişey çıkmaz
Nursena0606 Asilahmet 20 lik dişiniz çıktı mı? Ben 1 yıl ağrısını çektim. Meğer 20 lik dişim çıkmaya çalışıyormuş. Gömülüydü ama 5 dk da aldılar. Bi dişçiye giderseniz iyi olur. Hem gebelikte nasıl olacağını öğrenmiş olursunuz.
ahkalbimm Asilahmet benim çenem çıkıyor 😂 o yüzden sürekli ağrım var ve geceleri de sıkıyorum dişlerimi o da ağrı yapıyor
Domino Asilahmet evet evet bende oyle zannettim doktora gittim çenem cıktı diye doktor güldü bakti 20lik diş çıkıyor olabilir dedi. sende bir bak belki 20lik diştir ? yoksa da magzenyum kullanabilirsin
Arel45 Asilahmet merhaba bende de çene eklemi ağrısı var sol tarafta ve hafif şişlik var sizde şişlik var mı acaba
Arel45 Prenses-annesi merhaba benim de sol tarafta ağrı var çene eklemi dedi Dr ve sol taraf sis sizinde hafif şişlik var mı